יום ראשון, 19 ביוני 2011

מה צריך לדעת על צימר?

אני מביאה כאן קטעים מכתבה שהתפרסמה ה-YNET לפני כ – 10 חודשים ובה מובאים הדגשים החשובים שיש לדעת לפני שיוצאים לחופשה בצימר. אז הנה כמה דגשים חשובים לכם על מנת ליהנות מחופשה טובה, רגועה ומפנקת:


מחיר ותקציב: היום בישראל יש מגוון רחב מאוד של צימרים בדרגות אבזור כאלה ואחרות ומותאמים לכל תקציב וכיס. וילה רומנטיקה מדורגת כצימרים יוקרתיים ועל כך יעיד דירוג A בפרויקט IBB של משרד התיירות. כדוגלים בשקיפות מלאה, המחירים שלנו מפורסמים בכל האתרים בהם אנו מופיעים (כולל אתר הבית) ולכן אצלנו לא תופתעו.

מה חשוב לבדוק?

הבדיקה משתנה מאחד לשני בהתאם למטרת הנסיעה והמתארחים בצימר.

אנו מוכנים תמיד לענות על כל שאלה ובשמחה נענה ונספק אינפורמציה (גם אם לכאורה היא נראית פחות חשובה). כי מה שחשוב בעינכם חשוב גם לנו וזאת על מנת שנוכל להבטיח לכם חופשה מהנה.

1. ג'קוזי – יש לנו ג'קוזי עגול זוגי וגדול שנמצא בנישה שמוקפת חלונות שפונים לנוף המדהים של הכנרת. כמובן שלפרטיות מוחלטת אפשר לסגור את התריסים. וההפתעה הגדולה – בכל צימר יש סאונה יבשה פרטית ואישית.

2. מיטה – המיטה שלנו היא מיטה זוגית רחבה ומצוידת במזרן איכותי ואורטופדי בעל 2 דרגות קושי מבית אירופלקס.

3. מזגן או הסקה – הצימרים שלנו מחוממים או מקוררים ע'י מזגן.

4. מטבחון – המטבחון שלנו כולל כל טוב והרשימה ארוכה: מלבד כלי אוכל ושתייה, המטבחון מצויד במקרר, מיקרוגל, קומקום חשמלי ו – מכונת אספרסו עם קפסולות במבחר טעמים.
בצד הפינוקים תוכלו להנות אצלנו משתייה קלה וקנקן לימונענע במקרר, חלב טרי, פירות העונה, שוקולדים, עוגת הבית ויין מקומי (גולני כמובן).

5. מנגל – יש אצלנו מנגל. כל שעליכם לעשות הוא להצטייד בפחם ובמבחר הבשרים האהובים עליכם.

6. ארוחת בוקר – ארוחת הבוקר זוגית ועשירה מוגשת ישירות לצימר. כל מרכיבי הארוחה נעשים באותו בוקר במטבח הפרטי שלנו ממרכיבים טריים בלבד. יש אפשרות לוותר על ארוחת הבוקר בקיזוז במחיר.

7. כשרות – אין לנו תעודת כשרות. בכפר האומנים באניעם פועלות 2 מסעדות משובחות כשרות למהדרין. "יעלי" – מסעדה חלבית אף מגישה כל בוקר ארוחות משובחות.

8. עישון – העישון בתוך הצימר אסור. בחוץ תוכלו להתענג על הסיגריה במרפסת או בדשא על פינת הזולה.

9. ילדים – אנו לא מארחים ילדים מלבד במקרים מסוימים. כדאי להתייעץ עמנו בנושא.

10. מרפסת או חצר – לכל צימר מרפסת פרטית הצופה לנוף עם פינת ישיבה. לכל צימר יש גם גינה נעימה עם מנגל ופינת זולה. אין הפרדה מוחלטת בין 2 הגינות.

11. נגישות – החנייה קרובה לצימר אך הצימר אינו נגיש באופן מלא לבעלי מוגבלויות.

12. בעלי חיים – למרות שאנחנו אוהבי חיות מושבעים ותוכלו למצוא אצלנו כלב וחתולים, את חיית המחמד הפרטית שלכם לא נוכל לארח.

13. בית כנסת – באניעם יש בית כנסת במרחק הליכה הפעיל בסופי שבוע ובחודשי הקיץ.

14. סופרמרקט/מכולת – באניעם יש מינימרקט הפועל כל יום משעה 7:00 בבוקר ועד 19:00 בערב. כמו כן יש 2 סופרמרקט גדולים בקצרין.

15. נוף – הנוף אצלנו אינו משקר – בגובה של 500 מ' מעל פני הים, אנו צופים על הכנרת ועל הרי הגליל העליון. גם מזג האויר אצלנו מאיר פנים ותוכלו להנות מבריזה נעימה כל שעות היממה (כן גם בקיץ).

16. שעת קבלת החדרים ופינוי – קבלת בצימר יהיה בשעה 14:00 ופינויו יהיה בשעה 11:00. במוצ'ש יש לתאם זמנים אחרים.

17. מסעדה – בכפר האומנים אניעם יש 2 מסעדות כשרות למהדרין: סוזנה הבשרית ו"יעלי" החלבית. נשמח להמליץ על עוד מסעדות משובחות באיזור.

18. אטרקציות – אניעם שנמצא במרכז רמת הגולן מרוחק מספר דקות נסיעה בלבד מכל שמורות הטבע והנחלים הגדולים של הגולן. ונזכיר את שמורת גמלא, נחל יהודיה, נחל זויתן, בריכת המשושים והגי'לבון שמחכים רק לכם.

19. טיפולי מסאז' וספא – באניעם יש ספא גדול ומאובזר שנותן הנחה מיוחדת לאורחינו על מגוון טיפולים גדול.

20. אינטרנט – בוילה רומנטיקה קיים חיבור אינטרנט אלחוטי חינם.

21. מסיבה ומוסיקה – ניתן לערוך מסיבה בשעות המקובלות (עד 23:00).

22. מה לקחת ובעיקר, מה לא – חוץ מהרבה רומנטיקה ואהבה (ואת הבשרים לאש) לא תצטרכו להביא כמעט כלום. אצלנו כל הפינוקים כלולים במחיר וזה כולל מגבות גדולות ולבנות, חלוקים, נעלי בית, ערכת ספוני וקרמים, וכמובן מגוון הפינוקים במטבח כגון פירות, שתייה קרה, יין ועוגת הבית.

אז קדימה, למה אתם מחכים? תביאו הרבה רומנטיקה ואהבה ובואו לחופשה רומנטית חלומית בוילה רומנטיקה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה